mandag den 25. januar 2010

Schwarzenegger/ Google Translate

Jeg vil begynde med en sand historie, som vi kan drage en værdifuld lektion.

Som du kan gætte, at Schwarzenegger husholdning er noget af et menageri.

En østrigsk bodybuilder, en tv-journalist, fire børn, en hund, den normale guldfisk og hamstere osv. - og i de seneste år har vi tilføjet en miniature pony og en pot-bellied svin.

Det er ikke usædvanligt for mig at se op fra arbejdet med budgettet eller noget for at finde en gris og en pony stående der og glor på mig.

Nu, hundens mad, som vi holder i en beholder med en skrue-on låg, sidder på toppen af hundens kennel.

Den pony har lært at banke den dunk ud over toppen af kennelen, og da han og grisen kile det ind i hjørnet.

Der er denne højderyg på låget af dåser og grisen med sin snude skubber denne højderyg rundt og rundt, indtil den slipper, og så ruller dunk rundt på gulvet, indtil maden spild ud.

Jeg ved ikke, hvordan de nogensinde regnede alt dette ud.

Det er ligesom mennesker finde ud af, hvordan man skaber brand.

Men det er det største eksempel på teamwork. Jeg elsker det.


State of the State-tale, januar 2010. Oversættelse Google Translate.

1 kommentar:

knudsteffen sagde ...

Blot en test, henrik, men jeg vender nu snart tilbage og kommenterer lige pludselig. Knud